Історія заводу
196510 листопада створено підприємство - "Дрогобицький автокрановий завод" шляхом відокремлення цеху №36 Львівського заводу автонавантажувачів. Новому підприємству передано незавершене будівництво заводу пральних машин в північно-східній частині Дрогобича. |
|
19666 січня підприємство перейменовано у "Дрогобицький завод автомобільних кранів", а через два місяці виготовлено перший автокран ЛАЗ-690 вантажопідіймальністю 3 тонни на шасі ЗиЛ-164А. |
|
1967Модернізовано автокран ЛАЗ-690А, збільшено його вантажопідіймальність до 4 тонн. Новий автокран входить в серію як К-46 на шасі ЗІЛ-130. Протягом року виготовлено 3 250 автокранів даної моделі. Дрогобицькі автокрани почали поставляти в усі регіони СРСР. |
|
|
1971На виставці ВДНХ СРСР в м. Москва продемонстровано нову модель автокрана КС-2561Е вантажопідіймальністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130. Протягом року випущено 2 917 автокранів даної моделі. Крани експортують в Угорщину, Болгарію, Монголію, Корею, Іран, В'єтнам та інші країни. |
|
1973Освоєно випуск першого автокрана з гідравлічним приводом моделі КС-2571Е вантажопідіймальністю 6,3 тонни на шасі ЗІЛ-130, який в цьому ж році демонструють на ВДНХ СРСР в м. Москва, а також на міжнародних виставках у Болгарії, Угорщині, Югославії, Польщі. |
1982Впроваджено в серійне виробництво новий автокран КС-3575А вантажопідіймальністю 10 тонн на шасі ЗІЛ-133ГЯ, який згодом став найбільш популярним, по суті, візиткою підприємства. |
|
1984Розпочато випуск автокранів КС-4574 вантажопідіймальністю 20 тонн на шасі КАМАЗ. Даний кран відрізняється від попередників поліпшеними швидкісними та експлуатаційними параметрами, збільшеною висотою підіймання вантажу. Укомплектований мікропроцесорним обмежувачем вантажопідіймальності, опалювальною установкою. |
|
1989Успішною діяльністю підприємства зацікавилась найвідоміша в світі компанія-виробник кранів “LIEBHERR”. Дрогобицький автокрановий відвідав засновник цієї компанії Ганс Лібхер. Ключовою темою переговорів було виготовлення на потужностях ДЗАК гідроциліндрів та інших комплектуючих для німецьких кранів. |
|
1994Автокран КС-4574 модернізовано в нову модель КС-4574А. Вантажопідіймальність збільшено до 22,5т. Розширено модельний ряд шасі для монтажу автокранів. Модель КС-4574А почали встановлювати на шасі КрАЗ-250, КрАЗ-255Б, КрАЗ-260. |
|
2003Дрогобицькі автокрани ідентифіковано брендом “СИЛАЧ” і логотипом “DAK”. Абревіатуру змінено з КС на КТА (кран телескопічний автомобільний). Розпочато випуск автокранів КТА-14, КТА-16 на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ. |
|
2005В серійне виробництво впроваджено автокран КТА-18 вантажопідіймальністю 18т на шасі МАЗ, КрАЗ, КАМАЗ. |
|
2006Розроблено кран-маніпулятор «ПРАКТИК КМ-9,8” та виготовлено його дослідні взірці. В серійне виробництво впроваджено автокран КТА-25 вантажопідіймальністю 25т на шасі МАЗ, КАМАЗ, КРАЗ. |
|
2007На виставці “СТТ-2007”, м. Москва, продемонстровано автокран КТА-32 вантажопідіймальністю 32т, обладнаний 4-х секційною стрілою. |
|
2008Дрогобицький автокран вперше змонтовано на шасі “не радянського” виробника — FORD Cargo 3430D. |
|
2009Створено спільні підприємства зі складання і продажу автокранів “СИЛАЧ” в Індії та Білорусі. З заводу відправлено перші партії машкомплектів кранових установок для монтажу на шасі місцевих виробників. |
|
|
2010Спільно з словенською фірмою “SMM” розроблено і виготовлено перший взірець баштового самомонтуючого крана КБА-201 “ФОРТІС”. |
|
2011В серійне виробництво запущено автокран КТА-50 в/п 50т, з 5-ти секційною стрілою з гнутого профілю сталі DOMEX 960. Робочі операції виконуються джойстиками, кран укомплектований радіодистанційним управлінням. Завдяки сучасному дизайну і характеристикам кран не поступається європейським аналогам. |
|
2011Розпочато випуск нового виду техніки. Сміттєвози з об'ємом бункера 15,5 куб. м. із заднім завантаженням побутових відходів широко затребувані в комунальному господарстві. |
|
2012Випущено перший телескопічний автогідропідйомник. Робоча висота платформи 27 метрів, підіймальна здатність 300 кг. |